Cuhai – Bakony – ér hídja

A jelenlegi híd a vasútvonal 473+45 hm szelvényében helyezkedik el, kis sugarú ívben (R=280 m) fekszik. Az 1902-ben épült híd szabad nyílása 10,0 m, felszerkezeti rendszerét tekintve kéttámaszú, felsőpályás, gerinclemezes szerkezet.

A tervezett műtárgy, egy 16,50 m szabad nyílású, szegélybordás vasbeton lemezhíd, melyen az ágyazat folyamatosan halad majd át. A nyílásméret növelésével lehetővé válik a jelenlegi szerkezettől mintegy 30-re található, 4,0 m nyílású, tartóbetétes vasbeton teknőhíd kiváltása. A tervezett híd átveszi mindkét jelenleg egymáshoz közel fekvő műtárgy funkcióját.

Főbb hídparaméterek:  
támaszköz: 17,30 m
szerkezeti magasság: 1,30 m
tervezési sebesség: 60 km/h
sínrendszer: 54 E2

Gerence – patak hídja

A jelenlegi híd 1949-ben épült. A vasútvonal 788+42 hm szelvényében elhelyezkedő, felsőpályás, gerinclemezes felszerkezetű híd helyben épül át. A meglévő szerkezetek egészen a síkalap felső síkjáig elbontásra kerülnek, a tervezett híd cölöpalapjai a meglévő, bent maradó síkalap köré kerülnek lemélyítésre. A tervezett 14,0 m nyílású híd felszerekezeti rendszerét tekintve ágyzatátvezetéses, szegélybordás vasbeton lemezhíd.

Főbb hídparaméterek:  
támaszköz: 14,80 m
szerkezeti magasság: 1,25 m
tervezési sebesség: 120 km/h
sínrendszer: 54 E2

1  | 2  | 3  | 4  | 5 »

magunkról tevékenységek munkatársak referenciák állásajánlatok kapcsolat GDPR

MSc Mérnöki Tervező és Tanácsadó Kft. » 1115 Budapest, Sárbogárdi út 16. » telefon: +36 20 777 0120